Aby z dětí "něco" bylo

Všichni žijeme v uspěchané době. Když se k tomu přidají špatné výsledky dětí ve škole, nevhodné chování k učitelům, spolužákům ale i vůči rodičům, nevíme, co s tím. Nejsnadnější cestou jsou zákazy, hádky, tichá domácnost… Je to však doopravdy řešení? Základem dobrého a fungujícího vztahu s dítětem je komunikace. Posluchači budou seznámeni s komunikačním vzorcem a jeho praktickým využitím. Budeme se zabývat psychickými stavy dětí, probereme základní stavy ze škály a zkusíme je poznávat. Projdeme si hierarchii lidských potřeb, mluvit budeme o vědomé hypnóze, přispívání, samostatnosti. Budeme řešit vnější a vnitřní motivaci. Po celou dobu jsou účastníci aktivními partnery přednášejícího, v prožitkových cvičeních jsou stavěni do role dítěte. Vše si prakticky zkouší, aby byli schopni využívat nabyté informace při práci se svými dětmi. Prakticky si vyzkoušíme tvorbu rodinného plánu povinností. Závěrem si představíme efektivní strategie učení a vyzkoušíme si učení pomocí myšlenkových map.
 
 
 
 

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné

Odesláním příspěvku do diskuse souhlasím s jeho zobrazením na serveru, a to i v redakčně zkráceném či upraveném znění.
Redakce nenese odpovědnost za obsah vkládaného příspěvku. Vyhrazuje si však právo i bez udání důvodu příspěvek upravit či odstranit.