Fundraising II aneb Jak vyjednávat se sponzory a dárci

Tento kurz je zaměřen praktické vyzkoušení si uzavírání dohod se sponzory a s donátory. V jeho rámci si účastníci v malých skupinkách vyzkouší v rámci modelových situací a za podpory lektora vyjednávat s donátorem o podpoře svého projektu. Získávají rozvojovou zpětnou vazbu, jejímž cílem je identifikace silných a rozvoj slabších míst v procesu vyjednávání v oblasti verbální i neverbální komunikace, díky čemuž dojde k vyšší míře připravenosti na jednání se stávajícími i budoucími sponzory a dárci. Obsah kurzu: modelové situace ve skupinkách, definování role pozorovatele, vyjednavače a donátora, rekapitulace metod zpětné vazby, definování okruhů témat modelových situací zaměřených na komunikaci s donátory.

Účastníci kurzu si s ohledem na svoji dosavadní praxi a zaměření kurzu pro oblast fundraisingu vyzkouší několik modelových situací vyjednávání se sponzory a s donátory. V malých skupinkách si vyzkouší doporučení z předchozího kurzu a ze své dosavadní praxe. Získávají informaci o svých silných stránkách v oblasti komunikace a doporučení pro rozvoj stránek slabších. Zvýší se míra jejich připravenosti pro reálné jednání se sponzory s cílem získání finančních i nefinančních darů.
 
 
 
 

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné

Odesláním příspěvku do diskuse souhlasím s jeho zobrazením na serveru, a to i v redakčně zkráceném či upraveném znění.
Redakce nenese odpovědnost za obsah vkládaného příspěvku. Vyhrazuje si však právo i bez udání důvodu příspěvek upravit či odstranit.