Přestože si to mnohdy neuvědomujeme, všechno naše chování má svůj důvod. Někdy chceme, aby si nás druhý všiml, jindy toužíme mít druhé ve své moci. A děti to mají velmi podobně. Cílem přednášky je nabídnout účastníkům tak trochu jiný pohled na dynamiku lidského chování a nastínit možnosti předcházení obtíží ve vztazích s dětmi. Opírat se budeme o poznatky Alfreda Adlera a jeho následovníků.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Lektor |
|
Říká se: "Kdo je připraven, není překvapen." Ale není to tak úplně pravda - práce s dětmi nám často přináší situace, které nás nepříjemně zaskočí. Jak se v takových situacích zachovat, aby z toho všichni zúčastnění vyvázli co nejlépe? A jak předejít tomu, aby se nepříjemný zážitek přerodil v traumatickou zkušenost? O tom všem si budeme povídat.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Lektor |
|